Do čeho jsem se zamilovala |ČERVENEC|

13:10:00

Ahoj! Už je to zas nějakej pátek, co jsem se ozvala. (Dobře, víc, než pátek, sakra). Ale jsem už zase tady :D. Téma článku je asi jasný, takže asi začnu...
_________________________________________________________________________________

1. Seriály
Reign. Pokud někdo má rád historická pozadí, bude to pro něj to pravé ořechové. Je tam hodně umělecká licence, ale to mi ani tak nevadilo. Vše se odvíjí při příjezdu Mary (Adelaide Kayne), královny skotské, která si má brát následníka trůnu Francise (Toby Regbo). Na francouzském dvoře se nachází mnoho intrik, zejména pod taktovkou Catherine de Medici (Megan Follows), matky Francise.
Reign skončilo v červnu se čtyřmi sériemi. 
Zdroj














2. Písničky 

Musím uznat, že Shawna Mendese moc neposlouchám. Vlastně ho neposlouchám vůbec. Není to můj styl. Ale s písničkou "There's nothing holding me back" u mě fakt zabodoval. Je chytlavá, rychlejší. A oh my gosh, Ellie Bomber je prostě úžasná. ♥
Posuďte sami...



3. Recepty 
Moje srdce si v červenci získala pomazánka z červené čočky a slunečnicových semínek, na kterou brzo přidám recept, a odkaz dám i sem. Slibuju! Ale je to dost easy :).
Je plná železa a je prostě vynikající. Konzistencí mi připomíná humus - díky tomu, že jsem až tak pečlivě nerozmixovala semínka, ale chutná úplně jinak :). Prozatím se můžete kochat :P.

Sice to ani nevypadá vábně, ale vážně to skvěle chutná ♥




















Hmmm... To je prozatím asi vše... Takže... Until then..

Zdroj

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Na ten recept na pomazánku se moc těším!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Reign je srdcovka začala som pozerať hned ako vyšla a pri poslednom diely plakala ako malá :)
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo se ti nejvíc líbil? Bash a nebo Francis? ♥

      Vymazat
  3. Už nejaký ten piatok čakám, kedy mi môj chlap stiahne tento seriál. Videla som prvú časť v telke, lenže mi vadili reklamy, aj to, že na každú časť musím čakať. Tak som ho poprosila, a čakám ďalej. Ale verím, že sa dočkám :-). Historické filmy milujem, fičala som na Borgiovcov, aj Mediciovcov, Kráľovne Victorii, tak som zvedavá, ako bude pokračovať tento seriál.
    A teším sa na ten recept. Mám rada pomazánky, no nie každá mi chutí. Tak túto by som rada vyskúšala :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :). Jste skvělí ♥