3 TYPY BLOGERŮ

6:00:00

Každý bloger si v životě svého blogu prošel několika stádii. A jaké to jsou?



1. Nadšený bloger
Většinou člověk, který je v blogování nový a nebo je to člověk, který už v blogování takový nováček úplně není, ale (zase, po sto padesáté) si založil blog.
Má hlavu plnou nápadů, a chtěl by postovat nové články co pět minut.

Zdroj
 2. Stabilní bloger Víte, co od něj můžete čekat. Postuje 3x-4x do týdne, jeho články vás baví
(proč byste ho jinak sledovali). Je velmi realistický, takže nepřehání, ví, jak efektivně propagovat články, takže se k vám článek dostane úplně vždycky.
Zdroj
3. Prokrastinátor
Podobně jako "nadšený bloger" má hlavu taky plnou nápadů. Ale ve psaní článků mu brání jedna důležitá věc - lenost. Co si budeme povídat, někdy je těžký dojít i do tý ledničky, když nevíte, do čeho byste zobli. Natož ještě se vypisovat s článkem. Takže vaše krásné nápady vám v hlavě hnijou, rozkládají se, a vy se zkoušíte zabavit vším možným, jen abyste nemuseli psát. Protože to je prostě moc práce...

Zdroj
Momentálně se zařazuju spíš do stavu Prokrastinátora, je to fakt moc práce začít něco sepisovat (děkuju, že mě něco přimělo sepsat aspoň tenhle krátký, ale snad výstižný článek). No a jako doufám, že se přes to brzo přenesu, je to fakt nějaký divný období...

A jak jste na tom vy?



You Might Also Like

16 comments

  1. Já mám asi od každého trochu :D

    OdpovědětVymazat
  2. U mě převládají asi první dva stupně. Leností naštěstí netrpím, i když třeba v budoucnu...

    OdpovědětVymazat
  3. jooo... já jsem zdatný prokrastinátor, a prokrastinuju takhle už asi tři roky :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Momentálně nevím, jestli se mám zařadit do druhé nebo třetí skupiny... :)

    Veronika se rozhodla zemřít

    OdpovědětVymazat
  5. U mě se ta stádia cyklicky střídají... :D Podivné. Asi koloběh blogerského života...

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký článek,Nevím do které skupiny se mám zařadit.:)

    Koukni na můj blog:https://pokecsesandrou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem 3, ale ne proto že jsem lenivá, jednoduše můj mozek nedokáže přemýšlet. Když má někdo plnou hlavu problémů, tak je rád, že dokáže napsat smyslu plnou větu.
    http://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem teď asi někde mezi 2. a 3. :D Poslední dobou jsem byla dost 3., ale teď mě to zase začalo víc bavit a tak píšu častěji, a to dobrovolně. :D

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  9. To nadšení je skvělá fáze, jelikož se osobně řadím také spíše do prokrastinátora (sice publikuji pravidelně, ale y intervaly..), vždycky potřebuji nějaký impuls, který zvýší nadšení natolik, že k tomu psaní sednu, například nový design nebo i nějaká menší změna :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem dvojka... a už hoodně dlouho. :) :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si jasně stanovila, že každou sobotu vydám nový článek, který bude podle mého nejlepšího vědomí a svědomí dobrý. Častěji to není reálné, články by nebyly ani trochu kvalitní a promyšlené. Každopádně ta sobota mi pomáhá víc než si říct třeba "budu publikovat jednou týdně", protože to nemůžu odložit na další den.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :). Jste skvělí ♥