Menu

Prosincová nálada

Někdo by řekl, že v prosinci je všechno úžasný, všude jsou koledy a rozzáření očka dětí, ale i těch větších. Ne, tohle není můj případ. Nefalšovanou, pravou, vánoční náladu jsem měla naposledy tak ve čtrnácti?
Abych ty všechny články vynahradila, shrňme si události....


1) Maturáček 
Né můj. Zatím. Naštěstí. Děsím se toho. Cítila jsem se povinna navštívit maturák mojí kamarádky. Téma? Oskaři. Byla jsem zvědavá, jak to pojmuli, a musím říct, že fakt dobře. Bylo to vtipné a róba mojí kamarádky se velice podobala téhle... (bez toho límce, samozřejmě :D)
Zdroj
Maturitnímu večírku předcházelo mnou neoblíbené chození po obchodech a vybírání šatů. Fakt nemám ráda přecpané obchody, nedýchatelno a pár obsazených kabinek.
Ale naštěstí jsem ty správné - v rudé barvě našla.
Další oříšek bylo vyřešit lodičky - jsem typ člověka, kterej by radši chodil bos, než aby si nazul ten pár bot. Bohužel se mi žádné boty na klínku (pěkné!) najít nepodařilo.
Smířila jsem se s osudem a na maturák šla v lodičkách. Až na to, že jsem se cestou tam skoro přizabila, všechno proběhlo hladce.





2) Mámy firemní večírek
Další večer na to (byl to velice vytížený víkend :D) jsem absolvovala firemní párty společně s mou mámou. Docela jsem se těšila, protože vedoucí firmy jsou Francouzi. V duchu jsem si malovala, jak se "blýsknu" svojí Francouzštinou (a nebo spíše Angličtinou :D).
Po proslovu ředitele (kdy jsem si opět připomněla, že francouzský přízvuk Angličtiny je šílenej), jsem se šla posilnit salátem, potkala pár známých, u kterých bych vůbec nevěřila, že tam dělají taky, utekla jsem rvačce (jejíž zdrojem jsem nebyla já :D) a opět se objevila na svém místě. Protože máma nebyla kolem a protože u našeho stolu seděli cizinci, jejichž jazyk se mi zdál podobný Francouzštině, jsem se osmělila a oslovila anglicko-francouzsko-česky (protože jsem si nebyla jistá, že jo...) jednoho z nich - toho, který očividně nebyl zadaný :D. Nakonec se ukázalo, že to nebyla ani francouzština, ani angličtina. Rumunština. Pozval mě tancovat, a já si řekla, proč ne. Sice nerozuměl ani anglicky ani francouzsky, ale čeština mu docela šla.
Z jednoho tance se ale vyklubala celá protancovaná noc a výměna čísel Facebooků. Samozřejmě jsem neměla v plánu si nic začínat, jen ze slušnosti... A taky mě k tomu popostrčila máma. Měla jsem totiž v plánu se vytratit neidentifikovaná... Ale maminka asi nemá smysl pro romantiku :D....
Bylo mu nějak 24? Takže cajk ... Docela...  Když přimhouřím oko... Nebo dvě??



3) Dárky



Jestli něco nesnáším, tak je to nakupování dárků. Je to jako se vším - když mě do toho někdo nutí (v tomhle případě něco = zažité tradice), nemám to ráda. Sama od sebe bych třeba něco někomu koupila, jen tak... Abych mu jen tak nezjištně udělala radost. Ale takhle...
Když jsem s nakupováním dárků skončila, radovala jsem se, že mi zbylo hodně peněz.
Tak nějak jsem jako předpokládala (předpokládaly jsme s kamarádkou...), že dárky si s holkama dávat nebudem, protože nikdo nic neřekl.
Jaké bylo naše překvapení, když poslední den školy se holky objevily ověšený dárkama jak vánoční stromečky ozdobama. Jako docela jsme se styděly :D. Dárky jsme přijmuly, samozřejmě, ale nejradši bychom si daly pěstí (nebo možná jen já). No, co na to říct - jsme prostě ostudy.
Takže z mé spokojené, docela plné peněženky se stala záhy peněženka anorektička.

4) Štědrý večer 

= Večer, kvůli kterému se dělá tolik povyku - uklízí se, zabíjí se tolik kaprů, nakupuje se tolik dárků, byl tady. Několik večerů zpátky mě máma prudila s dotazem "Co jako budeš jíst, veganko?" Jídlo, maminko. Nakonec jsem to vyřešila - začala jsem si večeři připravovat už v jednu odpoledne (a skončila s tím ve čtyři :D). Zeleninový vývar, quinoa s rajčaty a zapečené brambory s paprikami.
Zatímco ostatní si nacpali břicha řízky, já si pochutnala (a co si budem povídat, taky jsem se narvala) na svém jídle.
Pak se šlo na dárky - pro mě nic překvapujícího, Ježíšek prošmejdil Zoot a objednal si nějaký svetříky, Taky se stavil v bance pro nějaký ty penízky. A asi zabloudil a koupil novou cvičební podložku, to aby mě jako napadlo taky se sebou něco dělat.
Nečekal, že bude nadělovat dědovi Playboy kalendář, ale odhaduju, že s takovým dárkem by každýho chlapa potěšil.

Takže přišel čas si říct Šťastný nový rok 2017! Ať je mnohem lepší, jak ten minulý ♥














6 komentářů:

  1. Tá tvoja večera musela byť fajn, asi to vyskúšam. Ja som mala zeleninový šalát s paradajkovým šalátom. Ale dalo sa, skončila som najedená a všetci spokojní. I kapustnicu bez mäsa mi ocko urobil, bolo to super. Ja Vianoce milujem. Všetci sme spolu, nikto sa nikam neponáhľa, všade pohoda, rozprávame jeden cez druhého a bavíme sa.
    Nejde vôbec o darčeky. Odkedy som vyrástla uspokojím sa s knihou a ponožkami, ktorých nikdy nie je dosť. Mne ide o to, že nemusím byť v práci a môžem sa roztiahnuť na posteli. Tiež máme svoje tradície, prechádzky pred večerou, rátanie vysvietených okien a ťažké debaty s pubertálnymi synovcami.
    Také Vianoce chcem aj pre svojho syna. Aby sa na ne tešil.
    Darčeky nakupujem už od novembra. Žiadne megalomanske hromady len pár maličkostí ktoré potešia.
    A čo sa týka večierkov, neznášam akcie kde nemôžem prísť v rifliach a conversoch. Vo všetkom ostatnom vyzerám ako vešiak navlečený vo vreci. Ešte som nenašla róbu, ktorá by sadla na moju uhorkovú postavu s obrovskými prsiami. Preto sa stránim všetkého, kde treba mať akože róbu a hlavne kopytá. Mala som ich raz, na Stužkovej a skončila som so zápalom nartu. Never again :-)
    Ale hlavne že si sa zabavila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud to chutná a zasytí, byl to úspěch :D! (To si hlavně říkám u mých kuchařských experimentů :DD)
      Já už taky dárky moc neřeším, dokonce jsem si letos řekla o ponožky! (Protože kdo by je kupoval, že)
      Já tyhle akce taky moc nemusím, přemýšlím, že na svůj maturák přijdu bosa a nebo v těch keckách - co je na nich tak šíleně nespolečenskýho, vlastně? Když je léto tak normálně si vyjdu v keckách a v šatech/sukni do města a nikdo mě nečastuje pohoršenými pohledy...
      Už od listopadu :O ? Já tak poslední týden před Vánocemi? :D A to je ještě dobrý - byly doby kdy přímo na štědrý den nebo den před štědrým dnem...

      Vymazat
  2. Tyjo, ten zážitek z toho firemního večírku mě pobavil. Škoda, že mě mamka nevzala na ten svůj :D
    Přeji ti krásný vstup do nového roku ;)

    Můj prosinec 2016

    16 věcí za rok 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Měla by, stane se tam tolik věcí...
      Já ti také přeji úspěšný vstup do nového roku ^^

      Vymazat
  3. Já se divím, že ty maturiťáky jsou tak brzo. Bych nevěřila nikdy. Ale moc hezké téma i róba :)
    Nemá smysl pro romantiku :D Hezky jsi to nazvala, ale hlavní je, že sis to užila! :) Na fotce ti to moc sluší :)
    To my se domluvily, aby právě nedošlo na podobný fail :D Jinak jsem letos dárky řešila z pohodlí domova na internetu a musím říct, že to tak udělám i příští rok. A od října jsem vše měla doma ^^
    Upřímně řečeno. Tvoje jídlo vůbec nezní lákavě. Zlatá treska s bramborovým salátem ♥ :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) ... Jo, my se taky musíme příště domluvit líp :D (ideálně hned začátkem roku :DDD AKA "Řekneme jim to dneska..." za dvě hodiny "Kam spěchat, řeknem jim to zítra..." :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :). Jste skvělí ♥

O mně

Moje fotka
Už tu straším osmnáct let, z toho jeden rok jako veganka. Mojí zálibou je hloubání nad nesmrtelností chrousta, někdy něco uvařím... Jestli se tomu dá tak říkat, a když to výjimečně chutná, dozvíš se o tom skrz nový recept, co sepíšu. Knížky jsou mým smyslem života, takže se jimi dost vydatně obklopuju. Tenhle blog nemá žádné stanovené téma, takže je to taková všehochuť receptů, nápadů... No a toho hloubání. Občas se taky někam podívám, ať už na nějakou akci nebo do země/města, kde jsem ještě nebyla. Baví mě zkoušení nových věcí, jsem docela zvídavý tvor a štoura, co do všeho strká nos. To by asi bylo všechno, milý čtenáři. Farewell a přeju ti šťastnou cestu ať už mým blogem, nebo jinými zákoutími internetu. gingerjannie@gmail.com https://www.facebook.com/GingerJannie/ https://www.instagram.com/gingerjannie/